Cine suntem

PRIMA SRL (www.primabt.ro) vă mulțumește pentru vizita dvs. pe site, precum și de interesul dvs. față de societate și ofertele sale. Luăm în serios protecția datelor dvs. personale și vrem să vă simțiți confortabil vizitând site-ul nostru.
Mai jos vă informăm despre datele pe care le stocăm în legătură cu utilizarea site-ului nostru și despre modul în care sunt utilizate aceste date. Dacă site-ul nostru web conține link-uri care vă conduc către site-ul unui alt furnizor, politica de confidențialitate nu este aplicabilă site-ului web redirecționat.

Prin acceptarea următoarei politici de confidențialitate, sunteți de acord cu colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal de către PRIMA SRL, luând în considerare legea privind protecția datelor/Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și următorii termeni și condiții.Va rugam sa acordați suficient timp să citiți cu atenție această notificare.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Operatorul este persoana vizată care răspunde de prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal și care decide cu privire la scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal. În acest caz, operatorul de date este:

PRIMA SRL

Comuna Curtesti, Nr. 126A, zona Lebada Rai, Cod 710253, Loc. Curtesti, ROMANIA

Telefon: +4 0231 580 535

E-mail: primabotosani@yahoo.com

Puteți contacta responsabilul nostru pentru protecția datelor la dpo@primabt.ro.

Dacă doriți să refuzați colectarea, prelucrărea sau utilizarea datelor dvs. personale de către PRIMA SRL în conformitate cu legea privind protecția datelor, vă puteți trimite refuzul prin e-mail la adresa menționată mai sus. Acest lucru poate duce la încetarea utilizării serviciului. Prin refuzul dvs., este posibil ca utilizarea site-ului web să nu fie posibilă din motive tehnice.

Drepturile dumneavoastră
Aveți dreptul de a primi informatii explicite de la PRIMA SRL cu privire la datele cu caracter personal pe care le-am păstrat despre dvs., în mod gratuit. În plus, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces – Dreptul de a cunoaște datele colectate și modul în care sunt procesate
  • Dreptul la rectificare – Dreptul de a solicita modificarea datelor cu caracter personal dacă nu este actualizat
  • Dreptul de ștergere – Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal
  • Dreptul la restricționarea prelucrării – Dreptul de a limita prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Dreptul la portabilitatea datelor – Dreptul de a transfera date cu caracter personal într-un format citibil în mașină
  • Dreptul de a obiecta – Dreptul de a se retrage de la consimțământul dat sau de a obiecta la prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere – Dreptul de a depune o plângere împotriva PRIMA SRL la o autoritate de supraveghere, sau orice altă autoritate de supraveghere din cadrul UE.

Dacă doriți să vă exercitați drepturile dvs. ca persoană vizată, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați în baza informațiilor de contact furnizate mai sus.

Când, de ce și cum colectăm datele dvs.

De asemenea, trebuie să colectăm, să procesăm, să stocăm și, uneori, să dezvăluim diferite date cu caracter personal pentru a vă putea oferi și pentru a vă furniza servicii. Mai jos puteți vedea care dintre datele dvs. de care avem nevoie, în ce scopuri și în ce circumstanțe dezvăluim datele dvs. altor persoane.

Datele personale sunt informații din care ne putem raporta direct sau indirect la persoana dvs., cum ar fi numele și prenumele, adresa, numărul de telefon, datele despre locație sau adresa de e-mail.

Dați-ne doar cât mai multe informații de care avem nevoie. Deoarece vrem să vă oferim o privire de ansamblu asupra detaliilor, folosim formularul din tabel. Considerăm că acest lucru ne va permite să vă furnizăm informațiile într-o formă transparentă, ușor de înțeles și ușor accesibilă într-o limbă clară și simplă. Mai jos vă vom arăta care date sunt colectate. Deoarece există tipuri diferite de date, le-am grupat în categorii după cum considerăm că informațiile sunt mai ușor de înțeles.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm atunci când vizitați site-ul nostru

Când deschideți site-ul nostru pentru a vă inspira pentru următoarea comandă, dar nu vă înregistrați sau nu comandați, colectăm următoarele date cu caracter personal:

Categorii de date cu caracter personalExplicație
Informații despre dispozitivID-ul dispozitivului, sistemul de operare și versiunea corespunzătoare sau alte identificatoare ale dispozitivului
Date de conexiuneOra, data și durata utilizării site-ului web, originea, adresa IP corespunzătoare și alte date de protocol

Aceste informații sunt colectate pentru a vă afișa site-ul web vizitat. De asemenea, ne limităm la ceea ce este absolut necesar pentru a ne asigura că respectăm un principiu de prelucrare a datelor cu caracter personal, și anume minimizarea datelor.

 

Datele cu caracter personal pe care le colectăm atunci când vizitați site-ul nostru și vă înregistrați

După cum vedeți mai sus, respectăm principiul minim.Cu cât mai puține informații, cu atât mai bine. Toate datele colectate sunt strict legate de scopuri bine definite. Dacă nu vizitați numai site-ul web, ci doriți să vă conectați pentru a vedea, de exemplu, comenzile vechi, colectăm următoarele date personale:

Categorii de date cu caracter personalExplicație
Date de accesUtilizator, ID-Utilizator, Parolă
Informații despre dispozitivID-ul dispozitivului, sistemul de operare și versiunea corespunzătoare sau alte identificatoare ale dispozitivului
Date de conexiuneOra, data și durata utilizării site-ului web, originea, adresa IP corespunzătoare și alte date de protocol
Date de comunicareComentariile, evaluările sau feedback-ul, datele de comunicare (de exemplu, comunicarea prin e-mail)

Dacă ne furnizați date personale ale unei alte persoane, trebuie să obțineți acordul prealabil al acelei persoane. În acest caz, trebuie să informați aceste persoane despre modul în care procesăm datele cui caracter personal în conformitate cu politica noastră de confidențialitate.

 

Datele personale pe care le colectăm atunci când vizitați site-ul nostru și comandați

Pentru a profita de toate beneficiile pe care le oferim, vă puteti inregistrați și veți putea comanda. După cum vă puteți imagina, mai multe date vor fi colectate în funcție de informațiile pe care le furnizați. Câmpurile necesare procesării comenzilor sunt marcate ca fiind obligatorii. Fără aceste informații nu putem procesa comenzile dvs. Toate celelalte informații care nu sunt indicate ca și câmpuri obligatorii sunt opționale. Dacă ne furnizați voluntar aceste informații, ne veți ajuta să ne îmbunătățim serviciul pentru dvs. Cu toate acestea, omiterea acestor informații nu are nici un efect negativ asupra dvs. Gradul depinde de informațiile pe care le furnizați. Dar informațiile de bază sunt după cum urmează:

Categorii de date cu caracter personalExplicație
Date de accesUtilizator, ID-Utilizator, Parolă
Informații despre cont (necesare pentru serviciile de livrare)Numele, prenumele, adresa, numărul de telefon și / sau adresa de e-mail
Date de comunicareComentariile, evaluările sau feedback-ul, datele de comunicare (de exemplu, comunicarea prin e-mail)
Date de conexiuneOra, data și durata utilizării site-ului web, originea, adresa IP corespunzătoare și alte date de protocol
Date despre dispozitivID-ul dispozitivului, sistemul de operare și versiunea corespunzătoare sau alte dispozitive de identificare a dispozitivelor, date privind localizarea
Informații comenziIstoric comenzi
Alte informațiiDatele pe care ni le furnizați în mod voluntar în timp ce utilizați site-ul, aplicația sau alte activități conexe

 

Scopuri definite și temeiul juridic

După cum v-am informat deja mai sus, colectăm datele dvs. personale numai atunci când este necesar și scopul este legal și definit anterior. Informațiile din (paranteze) reprezintă temeiul juridic pe care se bazează procesele respective. Mai jos am dori să vă oferim mai multe informații privind scopurile și temeiul juridic:

Care este scopulDe ce procesăm datele în acest scop
Relații cliențiAtunci când contactați Serviciul Clienți pentru a obține informații sau pentru a face o reclamație, stocăm informațiile pe care ni le furnizați. De exemplu, motivul pentru care ne-ați contactat, care comanda nu v-a mulțumit sau daca la livrare existau produse lipsă. În funcție de motivul pentru care ne-ați contactati, datele personale pot varia. Pe măsură ce vrem să îmbunătățim serviciile noastre pentru dvs., stocăm comunicarea în cont dvs.. În acest fel, veți primi un răspuns rapid și muțumitor.
Categorii de date cu caracter personal:
Date despre cont
Date de acces
Date de comunicare
Alte informații
Bază legală:
Aceste informații sunt necesare pentru a ne îndeplini obligațiile legate de comandă dvs.și pentru a vă livra produsele alimentare (îndeplinirea contractului).
Dar este, de asemenea, în interesul nostru de afaceri să vă oferim cea mai bună experiență de câștig (interes legitim).
Procesul de primire livrare comandăDupă ce ați plasat comanda, anumite procese rulează în fundal. Am atribuit comanda dvs. contului dvs. în funcție de faptul că sunteți un client înregistrat. Vă trimitem și verificați dacă ați primit comanda.
Categorii de date cu caracter personal:
Date de acces
Informații despre cont
Date de comunicare
Informații despre dispozitiv
Informații despre comandă
Alte informații
Bază legală:
Pentru a vă trimite comanda și avem nevoie de datele dvs. cu carater personal (îndeplinirea contractului).
Pază și protecțieVrem să oferim dvs. și tuturor clienților noștri cele mai bune servicii. Din păcate, nu fiecare vizitator al site-ului nostru este la fel de prietenos ca dvs. Din acest motiv, pentru a ne proteja serviciile, trebuie să colectăm date cu caracter personal care ne ajută să identificăm potențialii atacatori și astfel să prevenim riscurile. De asemenea, salvăm faptul că v-am informat despre politica de confidențialitate. În acest scop, menționăm în cont că ați primit informațiile corespunzătoare și că politica de confidențialitate a fost pusă la dispoziția dvs.
Categorii de date cu caracter personal:
Date de conectare
Accesați datele
Bază legală:
Suntem obligați din punct de vedere legal să vă protejăm datele în mod corespunzător (respectarea obligațiilor legale) iar protejarea societății este în interesul nostru (interes legitim).

 

Procesare ulterioară bazată pe interesul nostru legitim

Pe lângă scopurile și bazele juridice menționate mai sus, procesăm și datele dvs. cu caracter personal din așa-numitul interes legitim. Un interes legitim este în special prelucrarea datelor cu caracter personal într-un grup de societăți, procese de securitate a rețelelor și a informațiilor sau activități de marketing direct. Folosim datele dvs. personale pentru a ne urmări interesele legitime, cu condiția ca drepturile și libertățile dvs. să nu prevaleze. Pentru a concilia interesele noastre cu drepturile tale, am introdus mecanisme adecvate de operare. Procesele descrise mai jos au fost supuse unui test pentru a vă asigura că drepturile și libertățile dvs. nu sunt afectate de prelucrarea noastră. Aceste procese includ:

Proces bazat pe interes legitimExplicație
PublicitateVă vom trimite un e-mail pentru a vă oferi cupoane, reduceri și promoții, pentru a efectua sondaje de opinie și studii pentru a ne îmbunătăți serviciile. Puteți contesta prelucrarea ulterioară a datelor în scopuri publicitare cu fiecare e-mail. Desigur, puteți contacta responsabilul nostru pentru protecția datelor direct la primabotosani@yahoo.com dacă doriți să obiectați în legătură cu prelucrarea datelor dvs. în scop publicitar sau pentru informații suplimentare cu privire la această întrebare.
Marketing prin e-mailNe dorim să prevenim buletinele informative generice și măsurile de marketing neoperate. Prin urmare, vom selecta tranzacțiile care se potrivesc intereselor dvs. și vă vom contacta dacă credem că informațiile ar putea să vă fie de ajutor. Puteți contesta prelucrarea ulterioară a datelor în scopuri publicitare cu fiecare e-mail. Desigur, puteți, de asemenea, să contactați responsabilul nostru pentru protecția datelor direct la Primabotosani@yahoo.com dacă doriți să obiectați referitor la prelucrarea datelor dvs. în scopuri publicitare sau pentru informații suplimentare cu privire la această problemă.
Date de măsurarePentru a ne îmbunătăți serviciile, vom colecta diferite date de măsurare, pe care nu le putem aloca pentru dvs. sau pentru un profil. Acest lucru ne ajută să optimizăm reclamele noastre.
Alte informațiiDacă decideți în mod voluntar să împărtășiți informații care depășesc informațiile obligatorii, suntem, desigur, bucuroși. În acest fel, putem continua să îmbunătățim serviciul nostru. Acestea sunt date pe care le furnizați în mod voluntar atunci când utilizați site-ul nostru web, aplicațiile noastre, dar și informații din alte surse, cum ar fi mass-media socială sau alte baze de date (publice) (de exemplu, ID-ul de utilizator al altor platforme).
Evaluarea calitățiiPentru a vă oferi servicii în permanență mai bune, evaluăm în mod regulat succesul sau cauzele potențiale ale măsurilor de marketing nereușite. Pentru aceasta, analizăm, de exemplu, dacă buletinele noastre de știri sunt deschise, iar conținutul este de asemenea ales.

 

Când ștergem datele dumneavostră

În general, ștergem datele după ce scopul a fost îndeplinit. Regulile exacte de ștergere sunt definite în conceptele noastre regionale de ștergere. Diferite reguli de ștergere se aplică în funcție de scopul procesării. În cadrul noțiunilor noastre de ștergere am definit diferite clase de date și perioade de ștergere a regulilor atribuite acestora. Datele colectate sunt marcate cu o regulă de ștergere. Când perioada de păstrare este îndeplinită, datele stocate vor fi șterse în consecință. Vom șterge datele dvs. personale chiar dacă doriți și ne anuntați sau după trei ani de la colectarea datelor dvs. Dacă contul dvs. este inactiv timp de trei ani, vă ștergem și contul. Înainte de aceasta, veți primi o notificare separată de la adresa nostra pe adresa de e-mail înregistrată în contul dvs. de utilizator. Pe lângă regulile de ștergere definite de noi, există și alte perioade de păstrare legală pe care trebuie să o respectăm. De exemplu, datele fiscale trebuie păstrate pentru o perioadă cuprinsă între șase și zece ani sau chiar mai mult în unele cazuri. Aceste perioade speciale de păstrare variază în funcție de cerințele legale locale. Prin urmare, în ciuda solicitării de ștergere a datelor dvs., este posibil să mai stocăm unele date stocate datorită reglementărilor legale. În acest caz, vom restricționa datele de la prelucrarea ulterioară.

 

Cui dezvăluim datele dvs.

În secțiunea următoare vă rugăm să vă informați cu cine și în ce condiții vă vom transfera datele.

 

Ce terțe părți au acces la datele cu caracter personal

Nu furnizăm datele dvs. unor terțe părți neautorizate. Cu toate acestea, ca parte a activității noastre, obținem serviciile furnizorilor selectați și le oferim un acces limitat și strict monitorizat la unele dintre datele noastre. Cu toate acestea, înainte de a transmite datele personale către aceste societăți partenere pentru a le procesa în numele nostru, fiecare societate individuală efectuează un audit. Toți destinatarii de date trebuie să respecte cerințele legale de protecție a datelor cu caracter personal și să demonstreze nivelul de protecție al datelor cu dovezi corespunzătoare. În cele ce urmează, vă rugăm să vă informăm în mod transparent și ușor de înțeles cu privire la toți destinatarii de date cu motivele respective:

Destinatar de dateMotiv
Furnizor extern de serviciiDupă cum v-am indicat deja mai sus, nu numai că avem o cominicare în cadrul membrilor grupului nostru, dar și cu furnizorii externi de servicii. Ei sprijină operațiunile noastre de afaceri în evaluarea și optimizarea campaniilor noastre de marketing, dar și în furnizarea de publicitate personalizată, furnizarea de soluții IT și infrastructură sau securitatea operațiunilor noastre comerciale, cum ar fi identificarea și rezolvarea disfuncționalităților.
Autoritățile de urmărire penală și procedurile judiciareDin păcate, se poate întâmpla ca unii dintre clienții și furnizorii noștri de servicii să nu se comporte corect și să ne facă rău. În aceste cazuri nu suntem obligați doar să predăm date cu caracter personal din cauza obligațiilor legale, dar este și în interesul nostru să prevenim daunele și să ne punem în aplicare cerințele și să respingem pretențiile nejustificate.